duminică, 16 iunie 2013

Postările lui Dumnezeu

08.07.2013

Am ieșit la o mică plimbare cu Mircea și cu Denis (mâțul nostru) și ca de obicei cănd ai un animal în brațe devii vedetă! Toată copilărimea vine la tine să atingă pisoiul, uuu ce mâț drăguț.., uuu dar nu are un ochișor..., and so on. Astăzi însă, ne-am întalnit cu un băiețel care l-a plăcut, chiar și fără un ochișor și s-a jucat puțin cu el, l-a luat în brațe și ne-am despărțit, peste un minut, două a venit după noi să ne întrebe cum îl cheamă, i-am spus că Denis este numele lui, l-a mai mangâiat puțin și iar ne-am despărțit. Deja ne îndreptam spre ieșirea din acel loc de joacă și auzim:
- Stați că vreau să vă spun ceva!
- Să mergeti la biserică, puneți mâna pe icoana lui Doamne Doamne și Doamne Doamne vă dă ceva!

Maică-sa alerga deja disperată după el, el alergase după noi, v-am spus deja ca iesisem din aria lor de joaca, dar totuși el a venit să ne spună lucrul asta! Mama lui s-a scuzat, spunănd că își dorește o pisică de foarte mult timp.

M-am uitat la Mircea, cu un zâmbet nostalgic pe buze, gândindu-ne amândoi la același lucru!


16.06.2013
După două zile de vacanță petrecute cu bloggeri prin intermediul celor de la Young Tours, am avut următorul dialog cu Mircea:

Mircea (din sufragerie): Ștef, vino să vezi ce frumos este cerul!
Ștef (din baie): Cine a postat?
Mircea (venind spre mine): Dumnezeu!
Eu râd si ii spun: E online. (Transmite live - asta mi-a venit acu,)

Ne-a bufnit râsul și am mers să vedem pe geamul de la bucătărie ce a postat Dumnezeu:
















01.07.2013
Am avut o zi asa frumoasa! Am început-o aseară când ne-am proptit la terasa OHA din Mamaia, foarte faină, și tolăniți pe niște perne imense am privit cerul cu oameni dragi si cu o tequila la bord (La multi ani Ana!).
Mese de la Oha Beach

Terasa Oha
Mamaia
Am continuat cu aceiași oameni dragi, în formulă mai restrănsă ce-i drept, cu un mic dejun bun, bun tare: oua, branză, roșii, lapte, unt și gem, știu că pare banal, dar a fost minunat. A durat de la 11.00 la 14.00. În plus am facut ceva ce nu am mai încercat de mult, am spus o rugăciune înainte de masă. Din păcate nu facem asta foarte des, de fapt cred că este o premieră pentru noi ca și cuplu.

Am ajuns și la alt lucru pe care nu l-am mai facut de mult, să te plimbi prin ploaie. Am hotărât să facem o plimbare pe faleză, cu tot cu Denis (The Menace - motănelul nostru), am ajuns acolo și se vedea un curcubeu timid. A început la fel de timid să plouă și încet încet lumea s-a retras spre adăposturi, la fel de tiptil s-a intensificat și ploaia, am băgat pisoiul în geantă și ne-am bucurat de ploaie și de curcubeu în mijlocul falezei. Este cel mai lung curcubeu văzut vreodată, din cauza norilor nu vedeam decat începutul, mai exact partea dreaptă, curbura nu se vedea deloc și am spus că asta e tot, ca să ne dam seama mai tarziu că de fapt are si o parte stânga, la fel de scurtă, dar mai accentuată ca nuanțe, și mai ales foarte departe de prima parte (nu îti încăpea în campul vizual, trebuia să întorci capul să vezi și partea stângă).
Marea era colorată turbat, ploaia era caldă, eram doar eu cu el, de ce am fi plecat de acolo?

A fost frumos și îi mulțumim lui Dumnezeu ca aveam și astfel de momente din când în când.

Din păcate nu am imortalizat acest moment, dar din fericire astfel de momente rămân în lentila memoriei mult dimp de acum încolo!


Floricele de la fete


Scoica de la Mircea.


Acest articol va fi unul care se va actualiza periodic, sper eu cu cât mai multe postări frumoase!

Un comentariu: