miercuri, 19 iunie 2013

Lume lume!!!!!! Avem un Concurs cu tema: De ce iubim calatoriile?


Trebuie să recunosc că această temă, deși nu are nici o legatură cu ce urmează să spun, mă duce cu gândul la cartea lui Mircea Cărtărescu - De ce iubim femeile? Iar unul dintre răspunsuri era: Pentru că sunt fetițe. Din acest moment cred ca este clar cine va scrie acest articol, nu Mircea Cărtărescu, nici Mircea Arghir, ci fetița din Stefania Arghir.

Într-un articol trecut vă spuneam că o să beneficiem de prima excursie în calitate de bloggeri, în Vama Veche la Pura Vida Beach & Bar Hostel. A fost organizata de Tudor Maxim, cel care se ocupa de hostel prin YoungTours si de alte 3 locatii, două din Bucuresti - Hostel Peaches si Hostel Floreasca si una din Campulung Moldovenesc - Dor de Bucovina. Young Tours te ia din Bucuresti și te lasă fix în Vamă, la un pret ff ok, și te mai și aduce inapoi, asta dacă nu ai devenit cumva Omul Plajei între timp. Iar dacă vrei poți merge cu ei și într-o excursie de o zi in Bulgaria. Vă garantez că este fun!

Cum a fost? A fost o experiență nouă și frumoasă pe care aș vrea să o repetăm. Eu cu Vama nu ne cunoaștem decăt prin corifeii Mircea Vintilă, Mircea Baniciu, Nicu Alifantis, și mai exact merg în Vamă o dată pe an în perioada Folk You și de regulă doar pentru acea zi în care mai sus numiții îmi cîntă și încîntă sufletul. De data asta am văzut Vama altfel, mult mai liniștită, dar nu în sensul de zgomot, ci în sensul de ZEN, toată lumea era ZEN, am cunoscut oameni noi, cu povești noi (pentru urechile mele cel puțin), am făcut cunoștiință cu vinul de Segarcea adus de Iulian Sirbu, care a colaborat cu ei și astfel am beneficiat și noi de aroma lui, și am terminat apoteotic cu o masă cu peste afumat pus la dispoziție de Diana, și least but not last am făcut cunoștiință cu concurența :) Vacantaindoi.com, Cristi si Mira, f draguți și frumoși ca și noi! Și să nu uit am fost in locuri noi din Bulgaria Tyulenovo și Dalboka (daaaa știu, este for real chiar nu am mai fost acolo deși stau în Constanța)

O să continui să vă povestesc cum să faceți să experimentați și voi, prin participarea la acest Concurs, bucuria unui weekend la Vama Veche.
Acum să revenim la Concurs! Nu-i așa ca vreti să petreceși un weekend la mare, la soare și mai ales la Vamă. Păi dragilor nu aveți decăt de scris printr-un comentariu la acest link de minim 500 de caractere cu răspunsul la întrebarea: De ce îmi place să călătoresc? Atentie, termenul limită este 1 iulie 2013. Pasul următor este să dați share pe Facebook la pagina de concurs, like la pagina de Facebook a Young Tours și/sau a hostelului pe care îl alegeți ca premiu. Premiile le găsiți pe pagina de concurs și cum se vor acorda premiile.

Eu voi reveni cu un articol mai pe larg despre Vamă si despre gazdele noastre. Pe curând!

Era să uit: Dacă v-am convins și mergeți la Pura Vida în Vama Veche cu cei de la Young Tours, odată cu formularul de înscriere atașat, dacă specificați numele blogului sau numele nostru la Special requests or comments, beneficiați în prețul plătit de o consumație de 30 de lei la Pura Vida beach bar. Vă garantez că găletușele alea fac toți banii!


Camera de 8 paturi de la Pura Vida Hostel Vama Veche

Camera de 4 paturi, unul din ele incerrcat de mine, foarte ok, mai ales dupa la orele tarzii de culcare

Terasa Pura Vida Beach & Bar Hostel

O premiera -  am baut dintr-o galetușa de plastic :)

Tudor si Anda - gazdele noastre

Morning view


Pura Vida Hostel

Dutu Maxim - vedeta hostelului

Podul de piatra natural de la Tyulenovo a tinut cu noi si nu a cedat

Balcik

Cuibul linistit



Dalboka


Apus la Dalboka


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu